ФІЗИЧНИЙ УРОК-КВЕСТ 9клас Тема: Світлові явища Мета: - систематизувати,розширити і поглибити знання учнів з розділу «Світлові явища» в цікавій ігровій формі; -формувати уміння порівнювати, узагальнювати ,самостійно робити висновки; - розвивати пізнавальний інтерес до фізики і позитивне ставлення до навчання; - виховувати творчість креативність комунікабельність доброзичливість та вміння працювати в групах. Тип уроку: узагальнення та знань Форма уроку: урок-квест Обладнання: картки із завданням; графічні завдання; вимірювальний і креслярський інструмент; загадки; малюнки. ПРАВИЛА ГРИ: команди отримують завдання, коли відгадають загадку; загадки; –кожне наступне завдання виконують лише після здачі попереднього; . –капітан виставляє бали кожному учаснику своєї команди; – консультація у викладача – мінус 1 бал; . : Вступне слово вчителя: оголошує тему, мету, ділить клас на команди,обирає разом з учнями керівників, пояснює правила гри та вимоги до її проведення. ЗУПИНКИ ОТРИМАННЯ ЗАВДАНЬ: Зупинка ТЕОРЕТИЧНА Завдання: Пояснити терміни (дисперсія світла; діоптрій; фотоелемент; повна тінь; люмінісцентне джерело світла) . Зупинка 2. РОЗРАХУНКОВА. Завдання: Промінь світла з повітря падає у воду під кутом 60 градусів. Кут між відбитим і заломленим променями - 80 градусів. Обчислити кут заломлення. . Зупинка 3. ГРАФІЧНА. Завдання: Побудувати зображення відрізка АВ. Охарактеризувати лінзу. . Зупинка 4. ВІЗУАЛЬНА. Виконати завдання на ст.73 № 10. На рисунку зображено хід променів у пристрої, дія якого грунтується на прямолінійному поширенні світла. Пояснити, як працює цей пристрій. Скористайтесь додатковими джерелами інформації та дізнайтеся, де його застосовують. . Зупинка 5. ПРАКТИЧНА. Завдання: Пояснити принцип роботи світловода. Яке застосування його ви можете запропонувати? Команди повідомляють про виконання завдання і отримують від 4 до 1 бала в залежності від швидкості отримання результатів. Після закінчення останнього конкурсу керівники кманд підрахсвують заальну кількість балів своєї команди і виставляють оцінки кожному члену команди. При підведенні підсумків уроку учитель наголошує оригінальні рішення, досягнення, новизну і креативність отриманих резулЬтатів, виставляє оцінки. Література: Фізика 9 клас Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О.. Божинова Ф.Я, Кирюхіна О.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар